.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ساماندهی28 هزار بانوی ورزشکار در مازندران

مسئول امور ورزش بانوان مازندران گفت: هم اکنون بیش از 28 هزار و 500 نفر از بانوان مازندرانی در رشته های مختلف ورزشی استان سازماندهی شده اند.

مریم فرج پور افزود: این تعداد هم اکنون در قالب 326 هیئت ورزشی در شهرستانهای این استان فعالیت می کنند.

وی حضور 14 تیم از هیئتهای ورزشی مازندران در لیگهای بانوان کشور را از موفقیتهای مهم این استان در سال گذشته بیان کرد و ادامه داد: بانوان رزمی کار مازندرانی در بخشهای انفرادی نسبت به سایر رشته ها سال گذشته بیشترین موفقیت ها را در سطح کشور کسب کردند.

مسئول امور ورزش بانوان مازندران با بیان اینکه با وجود استعدادهای فراوان در میان ورزشکاران مازندرانی، این استان همچنان از نبود اسپانسر خوب مالی رنج می برد، تصریح کرد: حمایت از ورزش بانوان زمینه ساز پیشرفت و سلامت جامعه نیز خواهد شد.

به گفته فرج پور با وجود هزینه های میلیاردی که برای تیم های ورزشی آقایان می شود با هزینه های کمتر از 10 میلیون تومان پیشرفت و موفقیت ورزش بانوان را می توان تضمین کرد.

وی نبود مربیان قوی در ورزش بانوان مازندران را از دیگر مشکلات بانوان ورزشکار این استان بیان کرد و گفت: روسای هیئت ها با برگزاری کلاس های متعدد آموزشی برای مربیان این کمبود را جبران کنند.

فرج پور با اشاره به اینکه اشاعه ورزش مختص تربیت بدنی نیست و همه نهادها و ارگانها متولی و مسئول هستند، خواستار توجه بیشتر همگان برای سرمایه گذاری در همگانی کردن ورزش شد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.